Yksin sateeseen

Minä yksin sateessa istun ja sinua ajattelen koko ajan, kun sinut silloin menetin. Silloin vasta tajusin, kuinka tärkeä minulle olit. Minä olin ilkeä, kun pilasin kaiken sen ilon mitä meillä oli. Sinä oikeasti minua monta vuotta rakastit ja minä olin monta vuotta ilkeä ja kylmä, kun sinut jätin. Tuntuu kuin jokin minussa katoisi. Muistot vain jätit ja ne niin ihania ovat.

Sanoit näkemiin ja lähdit pois. Kyyneleet valuivat minun poskia pitkin. Sinun lähellä oli, niin turvallista. Minä pelännyt olenkaan. Sinua yöt ja päivät ajattelen. sinua en voi unohtaa milloinkaan. Sinä minun unelmissa olet. Sinua en voi milloinkaan unohtaa. Ulkona sataa vettä ja minulla on kylmä. Edelleen istun yksin sateessa. Istun kalliolla ja mietin, että miksi tässä kävi näin. Miten saisin sinut takaisin. Tai miten pääsen sinusta yli. Meneekö siinä vuosi vai pari? Miksi sinä jätit minut yksin kylmään sateeseen? Sanoit. että tulet takaisin, mutta odotin monta tuntia, eikä sinua näkynyt. Joten aloin itkee, koska tajusin, että jätit minut yksin etkä sinä palaa enää milloinkaan takaisin. En halunnut uskoa, mutta arvasin sen olevan, niin,
koska, et tullut takaisin enää.

Sinä et vastannut, kun soitin. Minä yksin vieläkin täällä sateessa istun sinua odottaen.  Minä siihen vieläkin luotan, että tule takaisin, vaikka joku sisälläni sanoo, että et tule takaisin enää. yritän soittaa sinulle, mutta et vastaa. Sinä et edes vastaa viesteihin, et kai ole unohtanut minua. lupasit minulle, että palaat takaisin, mutta et ole palanut vieläkään. Oletko edes tulossa ja kestääkö sinulla kauankin vielä. Sinulla saa mennä vaikka ikuisuus, minä kyllä odotan, koska rakastan sinua todella paljon.

 Minä odotan tässä mihin, minut jätit yksin. Minä en lähde vaikka, kuka sanoisi mitä minua alkaa jo paleltaa. Kyyneleetkin tulevat jo. koska sinua ikävöin koko ajan. Sinä vain olet minun mielessä, yritän saada ajatukset muualle, mutta se ei vain onnistu. Olen odottanut sinua jo pitkään. Mietin, että, jos tästä lähtisi kotiin kävelemään. Jos vaikka Tulisit vastaan. Tiedän sen. että voin vain kuvitella niin. Sinä et tule minua vastaan. Olet jättänyt ja unohtanut minut. Meidän juttu on ohi jo ollut pitkään aikaa sitten. Se on ollut ohi jo siitä asti kun jätit, minut yksin tänne kylmään. Vaikka minä en sinua voi unohtaa. En koskaan ketään rakastanut niin paljon kuin sinua rakastan. Minä tulen aina muistamaan sinut. ne ajat mitä meillä oli. Tiedän, että minun pitäisi vain unohtaa ne, mutta ei niin helppoa. Sinä toit aina valon minun elämään. Tunsin, että joku välittää minusta. Tiesin, että me oltiin hyvä pari. Minä En voi koskaan unohtaa sinua, vaikka siihen menisi vuosi. Sinä olet minulle kaikkein tärkein ihminen. Moni kysyy multa miksi me erottiin?

Sanon vain, että sinä halusit, koska minä en halunnut erota. Jos minusta olisi ollut kiinni, niin me oltaisiin vieläkin yhdessä. Sinä päätit, että me erotaan, niin siksi me sitten erottiin. Minulla kestää pitkään, että pääsen yli tästä tuskasta, mutta pakko päästä yli. En minä voi ikuisesti surra. Elämä jatkuu. Ainakin sen pitäisi jatkua. Tiedän, että sinulla ei tule minua ikävä. Sinulla menee viikko, niin olet pääsyt erosta yli. Itken samalla, kun kotiin kävelen, koska sinä et tullut takaisin. Sinä et minun luokse palannut, niin pakko minun on vain lähteä. Toivon, että olet onnellinen missä oletkin. Minä mietin sinua vielä vuoden ennen kuin unohdan.

En kyllä unohda sinua ikinä, koska rakastan vain ja ainoastaan sinua. Minä en rakasta ketään muut kuin vain sinua. Olen kertonut sinulle minun tunteista, mutta sinä et niihin mitään sanonut. Sinä vain olit hiljaa. Tarkoittiko se sitä, että et enää rakasta minua vai mitä se sitten tarkoitti? Minä kotona jo olen. sinua ikävöin yhä. Mietin vain missä olet ja kenen kanssa? Toivon, että olisi vieressäni. Sinä et ole vierelläni vaan olet jonkun muun vieressä. Se minut saa onnettomaksi. En voi uskoa, että jätit, minut tuonne kylmään sateeseen. Luulin, että välität minusta. Taisin olla väärässä. Sinä et minusta pitänyt. Toisesta kokoa ajan pidit. Minä vain sinua niin paljon rakastin, että uskoin, että minusta välitit, mutta turhaan luulin nii

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kertakäyttö rakkaus

usko,toivo ja rakkaus

Elämä jatkuu.