Elämä on kuin lintu

Monen elämässä tapahtuu paljon asioita. Välillä ei itse edes pysy perässä. Joskus olisi kiva lentää kuin lintu. Välillä on sellainen olo olo kuin olisi siivet jotka kannattaa ilmassa että ei vojoaisi pohjalle.

Itse olen ollut todella pohjalla,mutta nousut sieltä. En olis selvinnyt siitä yksin, onneksi olen saanut apua.  Ja nyt olen vahvempi kuin ennen. Olin todella heikko ja surulinen pitkään. Selvisin kuitenkin sain apua ja etenkin sain kannustusta. Moni ihminen on sanonut et selviän.  Elämä ei tosiaan ole helpppoa. Itse luulin pitkään että en selviä.

Nyt olen selvinnyt ja lentänyt elämässä eteenpäin. Uskon itseeni ja ennen kaikkea pidän itsestäni sellaisena kuin olen.  Välillä tuntuu, että olisin täysi  yksin, mutta jotenkin saan sen voiman ja uskon, että asia ei ole niin. En ole varma mistä se tulee mutta uskon et selviän, kun vain itse haluan. Onneks on niitä ihmisiä jotka tarvittaessa sit kuitenki tukee ja kannustaa kun tarviin sitä. Jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Meillä kaikkilla on omat siivet, jotka nostaa ja kantaa elämässä eteenpäin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kertakäyttö rakkaus

usko,toivo ja rakkaus

Elämä jatkuu.